tröttis-dag

Gud, jag är så sjukt trött idag. Jag har varit det hela dagen, och nu känner jag mig lite febrig. Men är ändå inte varm, tan bara helt flammig i huvudet. Jag får väl ta och logga ut från datorn nu och lägga mig i min säng och glo på tv, ensam. Tobbe är ju i stan med några kompisar nu. :) Jag saknar honom så, fast vi va ute och gick en sväng innan idag. ♥

Jag och Tobbe har planerat lite inför sommaren. Vi ska nog, eller det är så gott som säkert, åka till Stockholm och mysa där. :) Jag verkligen älskar Stockholm på sommaren. Det är en så himla fin stad och man kan hitta på en massa. Men jag tror inte att jag kan få med honom på Allsång på Skansen.. jag får väl dra dit själv. ;) Allsång på Skansen är sååå mycket sommar!

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0