mitt i veckan

Är hemma från jobb nu, jag är helt slut i huvet. Vi har en massa inskolningar och så nu så det är rätt mycket just nu. Men så klart kommer det bli bättre om några veckor när barnen har börjat vänja sig. Imorgon är det Förskolans Dag så det ska vara invigning för den nya förskolan. Det ska bli kul. :) Sen har jag heeelg. Det är nämligen planeringsdag på fredag för personalen så jag ska inte vara med för jag är inte anställd så. ;p Långhelg it is!

Snart ska vi äta, mums. Jag kunde inte äta ordentligt idag vid middagen för vi hade full rulle vid matborden. Så jag är riiiktigt hungrig nu. Ikväll ska Tobbe komma hit så vi ska mysa, kolla på tv och nanna tillsammans. ♥

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0