galen helg!

Ja det va det verkligen. Jag hade inflyttningsfest i lördags och den blev hellyckad! Tack alla som kom, det gjorde mig jätteglad och tack för de söta presenterna. :) Och vi måste verkligen göra om det!
Söndagen blev en segardag och jag har inte orkat städa helt så idag har jag fått ta tag i det. Nu håller jag på att städa och tvätta, det behövs verkligen..

Igår spelade HIF mot Mjöllby borta, knappt sugen jag va på att åka dit men gick i skolan sent och kunde inte ta mig till Hällevik ensam härifrån Malmö så det fick bli att jag såg matchen på Sir Tobys med Anton och dem. Och såklart vann HIF, obesegrade HIF! <3 På torsdag tar de emot aik på Olympia och då ska jag dit. Jag är även riktigt sugen på att åka till Göteborg på måndag när de möter gais borta, så det blir nog att åka dit. :)

Nej, nu ska jag återgå till min tvättning och städning. Jag bjuder på två bilder från min inflyttningfest, tur att Diana hade kamera med sig så vi kunde föreviga den galna kvällen. ;p




Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0