home sweet home

Nu är jag tillbaka och hemma i Malmö igen. Jag var dock bara hemma i ett dygn knappt men ändå. ;p Jag åkte hem till Höganäs för att ha min andra fältdag, denna gången på min vft och jag tog med mig Nicklas dit. Jag var på hans vft förra veckan. Nu har vi bara vars en fältdag kvar på hela terminen, knappt gött! :) Mamma bjöd på våfflor innan jag åkte tillbaka hit till Malmö, så gott. Det är ju våffeldagen imorgon så jag fick lite i förväg, hihi.

Nu tänkte jag kolla på Grey's Anatomy. Sen blir det väl sängen, för imorgon ska de grupperna som är kvar visa sina skapande processer. Det ska bli så kul, detta har lätt varit den roligaste kursen vi har haft hittills. :)


Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0