helg!

Igår va det valborg, enligt mig en riktigt överskattad dag. Men igår hade jag verkligen trevligt, jag var i Lund med Anton och hans vänner. Hanna hängde med en sväng och jag tror hon också tyckte det va trevligt. ;p

Nu chillar jag lite med Anton, vi kollar på tv.. just nu är det How I Met Your Mother, världens bästa humorserie! ;* Vi ska snart fixa ihop lite mat, Rasmus kommer också hit. Sen får vi se vart kvällen leder till. Ha en trevlig helg!

Och just det, innan matchen i torsdags när HIF besegrade aik så va jag inom sweet & tender och fixade bussbiljett till gais away. Så på måndag ska jag åka upp med kärnan, jag hoppas såklart på att HIF fortsätter med vinster. :D Serieledare, serie serieledare!


Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0