nu är det inte långt kvar..

Snart har vi sommaruppehåll, snart har jag gått på Malmö Högskola i ett år. Eller rättare sagt.. ett skolår. Då har jag bara 2½ år kvar, hah.

Just nu har vi en kurs som heter Språk och meningsskapande, ganska intressant faktiskt. Imorgon är det muntlig tenta som gäller och jag är lite nervös faktiskt. Vi har inget speciellt att utgå från tycker jag, bara våra observationer som vi gjorde under VFTn. Men det ska nog gå fint, får jag hoppas. :) Jag har läst en del och kopplat ihop det till min observation så det ska nog gå fint. Sen väntas en skriftlig inlämning om vår observation och senare en hemtenta som vi har 24 timmar på oss att göra. Efter det är det sommar!

Imorgon fyller min lilla mamma 46 år så vi ska fira henne lite idag med familjen eftersom jag inte är hemma imorgon. Men kl 17 är det fotbollstittande som gäller, jag ska sitta och heja på United och Wigan! Och efter det beger jag mig till Malmö igen med Anton. :)

Nej nu ska jag fortsätta med mitt pluggande, så det sitter. Ha en fortsatt bra helg även om den snart är över.



Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0